Ny kurs, nya utmaningar

Idag började vi med examensarbeteskursen i skolan. Dags att skriva magisteruppsats! Känns både läskigt och roligt. Jag vet ju att jag klarar det, men det känns ju alltid lite läskigt såhär i början =)

Efter lite pluggande och artikelgranskning så peppade jag mig lite extra genom att beställa en namnskylt till höstens praktik via Skyltmax (www.skyltmax.se)! De har jättemånga olika alternativ för skyltar och så söta bilder man kunde infoga i skylten =) Kunde inte riktigt bestämma mig, men det fick bli en barnvagn tillslut =)



Ikväll är det första delfinalen i ESC. Sverige är med och tävlar. Tror faktiskt jag ska titta =)

Det var nog allt för idag! Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0