Välförtjänt vila

Nu har jag myst ned mig i sängen med datorn. Så skönt och så välförtjänt! Först har jag jobbat på 70B2 hela helgen och nu på eftermiddagen har jag, med hjälp av min kära mor, lassat en släpkärra full med saker som skulle bort här ifrån för att magasineras tills jag pluggat färdigt och har ett vettigt, normalstort ställe att bo på igen.
 
Jag planerar ju att i vår plugga till Barnmorska i Västerås. De ska bli så fantastiskt roligt!!! Jag skrev högskoleprovet i oktober och det gick över förväntan. På onsdag får jag slutgiltigt resultat, men det har med största sannorlikhet landat på 1,3. Då 0,8 är högsta intagningspoängängen någonsin till barnmorskeprogrammet i Västerås känner jag mig rätt säker på att jag kommer in =) ÅÅÅÅ vad jag längtar! 11:e december kommer första antagningsbeskedet och 20:e januari börjar utbildningen. Funderar på att bjuda mina älskade kollegor på smörgåstårta när jag slutar. Kommer vara så sorjligt att lämna dem =/ Har ju ändå jobbat där i över 3,5 år!
 
Känns som mitt liv leker och jag har så mycket att se fram emot! Har den underbaraste pojkvännen, bästa mamma och superroliga vänner. I fredags bokade jag och Calle biljetter till Luciabalen också! Spännande! Jag ska plugga till Barnmorska i vår och dessutom börjar det trilla in en del jobb till mitt företag =) De är ju jättebra som en extra inkomst när jag pluggar sen.
 
Ja, de känns som jag har massor mer att skriva, men helt ärligt orkar jag inte skriva mer nu =P
Ha de gött! Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0